I Spent $150,000 On This Pokémon Card

14 Οκτ 2020
9 893 374 προβολές

Join The Maverick Club ► club.maverickclothing.com/join/
That was intense... love you Gary thank you!!
SUBSCRIBE FOR DAILY VLOGS! ► bit.ly/Subscribe2Logan
Watch Our Live Stream (The $200,000 Pokémon Unboxing) ► grworld.info/fund/nLJlnZizaa2vuoI/b-nteo
ADD ME ON:
INSTAGRAM: instagram.com/LoganPaul/
TWITTER: twitter.com/LoganPaul
Watch our IMPAULSIVE Podcast ► grworld.info
OR IMPAULSIVE CLIPS ► grworld.infoclips
I’m a 25 year old manchild living in Los Angeles. This is my life.
grworld.info

Σχόλια
  • So wait was the card fake?

    Sam DilworthSam DilworthΠριν ημέρα
  • Logan grew a beard

    Farida KAMALFarida KAMALΠριν ημέρα
  • The overconfident song unfortunately jam because ball worryingly float by a future futuristic adjustment. thirsty, learned ukrainian

    frostyfrostyΠριν ημέρα
  • Wow. Pawn Stars in the dust. 🤣👍👌

    B. R. Supreme-ConstitutionB. R. Supreme-ConstitutionΠριν ημέρα
  • That was a nice exchange

    StatenitalyStatenitalyΠριν 2 ημέρες
  • It's unbelievable blood I think if you collect one of those cars you'll be like famous more than PE by

    Eli McMurtryEli McMurtryΠριν 2 ημέρες
  • I have a rare card of the egyptien yo go yo first edition

    حكم ومواعظحكم ومواعظΠριν 2 ημέρες
  • Congratulations man! Its a big deal

    Todd CorleyTodd CorleyΠριν 2 ημέρες
  • Wtf? For just a one piece of card?

    Lastica Alfred Miguel F.Lastica Alfred Miguel F.Πριν 2 ημέρες
  • He could have bought Dogecoin which would 20 million

    Jonathan MillerJonathan MillerΠριν 2 ημέρες
  • Bsg 10 is drake and psa 10 is xxxtentacion

    the warriorthe warriorΠριν 2 ημέρες
  • I had like 10 shiny charizard cards in the late 90s when I was 10 years old, I used to go into the store with a friend get the security guard to follow him and I would steal packs then take out whatever ones I didn't have and me and my friend would but them in bundles mix them up in a bag and sell them in the neighborhood for 2 euro a pack

    Brian BadondeBrian BadondeΠριν 2 ημέρες
  • Lana in the backround of that whole conversation, "Fuck these nerds"

    Rafael OrtizRafael OrtizΠριν 2 ημέρες
  • Logan, if you see this, baseball cards are one of the things you need to invest in next. The most expensive one was sold for 3.93 million in 2020

    NoahD -713NoahD -713Πριν 3 ημέρες
  • Hey Logan Paul I have 25 Pokemon cards. I wanna sell them. Anyone wanna buy

    Aditya Gupta - Tumhara Apna YaarAditya Gupta - Tumhara Apna YaarΠριν 3 ημέρες
  • Garry is older than Logan and he’s still older he’s a multi millionaire

    Issac ZhongIssac ZhongΠριν 3 ημέρες
  • They be spendin thousands on cards. While im out here with a 1000hp pikachu from a offbrand sell of the cards hahahahahha. Sad...

    Quirol, JulianQuirol, JulianΠριν 3 ημέρες
  • Logan: "I'm done buying things that won't make me money" Also Logan: "I'm never ever selling that card"

    Kevin RomeroKevin RomeroΠριν 4 ημέρες
  • I don’t know why but I cried watching this

    Lily PavaoLily PavaoΠριν 4 ημέρες
  • Lana be like WTF is going on with these car boards things that Logan bought

    PROJEFF PicklePROJEFF PickleΠριν 4 ημέρες
  • Logan had it in his hand should of dipped he is fast as fuck boi

    Champion WallerChampion WallerΠριν 4 ημέρες
  • Pozdro dla Polaków 😁

    ProUniversalProUniversalΠριν 4 ημέρες
  • I have a PSA 10

    Boo YamasBoo YamasΠριν 4 ημέρες
  • Logan paul i saw a video and youre real name is dream please make a video pls

    Kristaq DodoKristaq DodoΠριν 4 ημέρες
  • Next day Elon musk : hey Logan I will give u Tesla and my full bank account for this Logan : sure let’s do it Gary : crying

    Fade ϟ ZapifyFade ϟ ZapifyΠριν 4 ημέρες
  • I literally have one and never thought it was valuable I better go hide it in a safe

    SlimeBoXx 77SlimeBoXx 77Πριν 5 ημέρες
  • Logan has changed so much

    Pablo JaramilloPablo JaramilloΠριν 5 ημέρες
  • Imagine if he randomly said , "Holy shit is that Lana Rhoades!?!?"

    Anthony ParkerAnthony ParkerΠριν 5 ημέρες
  • This was one of the best sales speeches I have ever seen

    Marek DrimalMarek DrimalΠριν 5 ημέρες
  • not the first time i see lana on a couch

    Michael Sender-ThomsMichael Sender-ThomsΠριν 5 ημέρες
  • BRUH i got it out of a target 27$ Pokémon box

    noahwong_gaming1234noahwong_gaming1234Πριν 5 ημέρες
  • If you like Pokémon 👇

    HexerHexerΠριν 5 ημέρες
  • happy for you brother

    Troy siaTroy siaΠριν 5 ημέρες
  • How can a piece of a card cost a million i mean wtf?

    Ben svensonBen svensonΠριν 6 ημέρες
  • Lana is like can you do it quickly i m about to go somewhere its soo boriiiiiiiinnggg the pkemon thing

    Prince SranPrince SranΠριν 6 ημέρες
  • its more blessed to give than it is to receive

    cbgizocbgizoΠριν 6 ημέρες
  • How much is a 1999 charizard with shadow worth?

    GhostGrindGhostGrindΠριν 6 ημέρες
  • He is tremendous vloger, hoping that someone helps me my GRworld channel grow💓💓💓

    MR. MODiFiERMR. MODiFiERΠριν 6 ημέρες
  • Man do I want a psa 10 charizard

    Nickolas FoxNickolas FoxΠριν 6 ημέρες
  • Man I want a charizard

    Nickolas FoxNickolas FoxΠριν 6 ημέρες
  • I’m done buying lamborghinis lemme get the charizard

    Umer RehmanUmer RehmanΠριν 6 ημέρες
  • Why is this the most exciting Pokemon trade I have ever seen? Anyone please reply

    Quick SilverQuick SilverΠριν 6 ημέρες
  • Honest question do you guys think Lana Rhoades gets passed around between homies?🤔

    Quick SilverQuick SilverΠριν 6 ημέρες
  • My question is WTF is Lana Rhoades doing there add a Pokemon trade🤔 and next to children?

    Quick SilverQuick SilverΠριν 6 ημέρες
  • I have 22 and there not fake 1st pad 10 charziards

    BennikillarBennikillarΠριν 6 ημέρες
    • PSA

      BennikillarBennikillarΠριν 6 ημέρες
  • Played Barbie dream house!

    LightningKSLightningKSΠριν 7 ημέρες
  • Fuck you logen

    Saleh shaban ShabanSaleh shaban ShabanΠριν 7 ημέρες
  • What the fuck

    Saleh shaban ShabanSaleh shaban ShabanΠριν 7 ημέρες
  • And brew stew has on eof them

    Tyrone AwelTyrone AwelΠριν 7 ημέρες
  • Wait I have it I could give it to you

    mansour 76mansour 76Πριν 8 ημέρες
  • Imagine buying one then its a fake lol

    Kaizen IIKaizen IIΠριν 8 ημέρες
  • You are the best GRworldr ever

    Jackson and Margot channel SkoniekiJackson and Margot channel SkoniekiΠριν 8 ημέρες
  • I really want this card but spent all my money on other stuff, like a house, car and home appliances

    Joe b wanJoe b wanΠριν 8 ημέρες
  • He is Seto Kaiba

    ZEN - CHANZEN - CHANΠριν 9 ημέρες
  • Lol yeah right

    Tony SmashTony SmashΠριν 9 ημέρες
  • Lana looks so confused 😂

    Tommy SeagoTommy SeagoΠριν 10 ημέρες
  • He's really orange but ur color blind huhh bitch uno what thats exactly Josie sits on my face now.

    stevie ray gonzale,stevie ray gonzale,Πριν 10 ημέρες
    • @WeRoam Webs why do I gotta be high i was born on leap year its not my fault and I dnt drugs if I did I wouldn't be into this pokemon vid

      stevie ray gonzale,stevie ray gonzale,Πριν 3 ημέρες
    • @stevie ray gonzale, lol you gotta be high

      WeRoam WebsWeRoam WebsΠριν 3 ημέρες
    • @WeRoam Webs I was born on feb 29th 1984 technically im only 9 goin on 10 years olld lol no joke. I come from a big fam so they use to plan a bday every feb 20 so I wasn't left out as a kid its another reason why nobodys ever seen me have a bday party ino alot of people but not everyone knows my real bday.

      stevie ray gonzale,stevie ray gonzale,Πριν 6 ημέρες
    • How am I 37

      stevie ray gonzale,stevie ray gonzale,Πριν 6 ημέρες
    • You’re like 37.

      WeRoam WebsWeRoam WebsΠριν 8 ημέρες
  • top right shelf. got it.

    harry muliharry muliΠριν 11 ημέρες
  • Post

    H0ckey NinjAH0ckey NinjAΠριν 11 ημέρες
  • J

    Jomarih OnealJomarih OnealΠριν 11 ημέρες
  • The crippled boxing coach bringing in the money lol

    NiftyNate10NiftyNate10Πριν 11 ημέρες
  • 9:17 what‘s with the bgs 10

    Be RedBe RedΠριν 11 ημέρες
  • Wtf man iam from india donate me 1 lakh usd . Iam struggling in problems here

    Dam SamDam SamΠριν 11 ημέρες
  • I have a better Charizard!

    C HawkC HawkΠριν 12 ημέρες
  • hey logan looking michou it's new record world opening pack first generation

    StylidixStylidixΠριν 12 ημέρες
  • I don’t get it how’s it so expensive wats in it ???

    YT marioda480YT marioda480Πριν 12 ημέρες
  • 0:43 they are in icarly

    The Blue NinjaThe Blue NinjaΠριν 12 ημέρες
  • I literally almost tiered up

    VSnCSVSnCSΠριν 13 ημέρες
  • Logan : Making history buying a psa 10 charizard Lana : Casually just sitting their and enjoying her coffee

    Ali AsgharAli AsgharΠριν 13 ημέρες
  • Michou broke the record they get 14 ultra rare in the first edition Pokemon box he is a French GRworldr

    DevrauxDevrauxΠριν 13 ημέρες
  • Michou broke the record they get 14 ultra rare in the first edition Pokemon box he is a French GRworldr

    DevrauxDevrauxΠριν 13 ημέρες
  • D

    DMOGULDMOGULΠριν 13 ημέρες
  • why are they worth so much? what makes these so special?

    Alex LemelinAlex LemelinΠριν 13 ημέρες
  • How much first edition charizards do you have

    Trector vTrector vΠριν 13 ημέρες
  • As soon as Logan Paul asked him, “How does your heart feel?” Part of me wanted Gary to say, “My heart feels like you should get the hell out of my house” lol

    VictorModeVictorModeΠριν 13 ημέρες
    • 💀💀i was thinking the same thing

      emmettemmettΠριν 12 ημέρες
  • GOO SEE the video of French youtubeur Michou , he Beat The World Record on Opening of display Pokemon!!!

    La_Baguette_fraicheLa_Baguette_fraicheΠριν 13 ημέρες
  • GOO SEE the video of French youtubeur Michou , he Beat The World Record on Opening of display Pokemon!!!

    La_Baguette_fraicheLa_Baguette_fraicheΠριν 13 ημέρες
  • GOO SEE the video of French youtubeur Michou , he Beat The World Record on Opening of display Pokemon!!!

    La_Baguette_fraicheLa_Baguette_fraicheΠριν 13 ημέρες
  • Lana Rhodes in the background 🤣😓🤣

    ????Πριν 14 ημέρες
  • I have that card lol

    Drew WrightDrew WrightΠριν 14 ημέρες
    • But not the exact same it’s better

      Drew WrightDrew WrightΠριν 14 ημέρες
  • Omggg you have100% luck

    Cindy KerkhovenCindy KerkhovenΠριν 15 ημέρες
  • booo

    the hot dog 5the hot dog 5Πριν 15 ημέρες
  • You just did it for clout? Lmao I’m 💀

    RuffRize RiseRuffRize RiseΠριν 16 ημέρες
  • Tagging rick at pawn stars!

    CHASE GAMINGCHASE GAMINGΠριν 16 ημέρες
  • ese señor es un crack,estuvo cerca de la mera lana rhoades

    caucauΠριν 17 ημέρες
  • How long how you know you can just pull one from the sets like what I did and I got one why you bring $150,000 for one

    Brian BerkonBrian BerkonΠριν 18 ημέρες
  • Someone gave that card for free lol that’s a easy card

    Hailey HansenHailey HansenΠριν 18 ημέρες
  • I love it when I see Lana there

    DOAGx PaNdADOAGx PaNdAΠριν 18 ημέρες
  • Mr bieber looking for charizards you bet yo sweet bippy he did

    corsa mxdecorsa mxdeΠριν 19 ημέρες
  • Woah don’t get too comfortable with being next to the pool, haha, 😬

    NoNoΠριν 19 ημέρες
  • Got rare Pokémon cards.Charzard is one never had them graded tho

    billy siarabilly siaraΠριν 20 ημέρες
  • This channel is too fake i hate so much this videos......

    Ajs507 SaldiAjs507 SaldiΠριν 20 ημέρες
  • That Pokemon card is a couple dollars

    Mark HermansenMark HermansenΠριν 20 ημέρες
  • Logang

    RDPandaRDPandaΠριν 20 ημέρες
  • Ya'll dumb af

    scornedforlornedscornedforlornedΠριν 20 ημέρες
  • Guarda quella vacca di Lana Rhoades

    Mattia El KunMattia El KunΠριν 20 ημέρες
  • Pikachu Token on Uniswap:)...$$$$

    Shafi KryptonatorShafi KryptonatorΠριν 20 ημέρες
  • imagine he accidentaly rips it

    Billy LimBilly LimΠριν 21 ημέρα
  • Logan rocks

    Atharv RodeAtharv RodeΠριν 21 ημέρα
  • I ripped up my Charizard holographic because my dad didn't take me to the boardwalk. Shit still bothers me till this day 22 years later. I miss them both. If I could have one of them back I'd pick my dad

    South Philly ExplorerSouth Philly ExplorerΠριν 21 ημέρα
    • @Jimmy Jay its cool thanks bro

      South Philly ExplorerSouth Philly ExplorerΠριν 19 ημέρες
    • man im sorry about that.

      Jimmy JayJimmy JayΠριν 19 ημέρες
GRworld